fbpx

FAQ

Najczęściej zadawane pytania


Należy pamiętać, że po potwierdzeniu zamówienia i płatności przystąpimy do przygotowania przesyłki. Po opuszczeniu naszego magazyn,u zamówienia nie można zmienić ani anulować. Jeśli chcesz dokonać modyfikacji zamówienia, skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres : sklep@organicspain.pl, a jeśli zamówienie nie opuściło jeszcze sklepu, zrobimy wszystko, co możliwe, aby dokonać zmiany.

Wszystkie Twoje dane osobowe są poufne i przetwarzane zgodnie z obowiązującym w Hiszpanii prawem. OrganicSpain.pl przestrzega hiszpańskiego prawa dotyczącego prywatności zgodnie z Ley Orgánica 15/99 z dnia 13.12.1999.

Sprawdź wszystkie foldery swojej poczty elektronicznej – jeśli wiadomości nie będzie w ciągu godziny, napisz do nas: sklep@organicspain.pl, prześlemy Ci odrębną wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Jeśli otrzymasz zamówienie i zauważysz, że opakowanie jest uszkodzone, poinformuj o tym przewoźnika i nie odbieraj przesyłki. Sporządź wspólnie z kurierem protokół szkody, którego kurier nie może Ci odmówić.Dokument ten jest bardzo istotny i stanowi podstawę procesu reklamacyjnego.

Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, w momencie doręczenia paczki jest bardzo ważne ponieważ odpowiedzialność firmy kurierskiej za transport rozpoczyna się w momencie odebrania paczki od Nadawcy, a kończy w momencie doręczenia jej do Odbiorcy, lub dokonania zwrotu do Nadawcy. Jeżeli przyjmiemy paczkę bez zastrzeżeń zachodzi domniemanie, że paczka nie nosiła znamion uszkodzenia, a ewentualne szkody powstały po odebraniu paczki lub nie można ich bezpośrednio przypisać firmie kurierskiej.

Co zatem zrobić, gdy nie jesteśmy pewni stanu towaru, a nie możemy go sprawdzić przy kurierze?

Często się zdarza, że zauważamy na paczce jakieś ślady zewnętrzne w postaci uderzenia, czy zdarcia kawałka kartonu, ale w obecnej chwili nie mamy czasu na otwieranie paczki i sprawdzanie zawartości.

W takim momencie wystarczy tylko poprosić kuriera, aby na kopii listu ( w wersji elektronicznej i papierowej) zaznaczył, że zgłaszamy zastrzeżenia co do stanu paczki. W przypadku rzeczywistego uszkodzenia towaru, zabieg taki zlikwiduje problem „przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń” nawet w momencie spisania protokołu szkody dopiero kolejnego dnia roboczego.

Jeśli po otwarciu paczki zauważysz, że wysłane przez nas produkty nie są tymi, które zamówiłeś lub brakuje Twoich produktów, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni kalendarzowych, pisząc e-mail na adres: sklep@organicspain.pl.

Po przekroczeniu tego terminu żądania kupującego stają się bezzasadne.

Jeśli po otwarciu opakowania zauważysz, że produkty nie są w dobrym stanie, masz maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, aby nas powiadomić i podać nam następujące informacje:

- Numer Twojego zamówienia
- Zdjęcia uszkodzonych produktów
- Krótkie wyjaśnienie

Po przekroczeniu tego terminu żądania kupującego stają się bezzasadne.

Pamiętaj, że nie będziemy akceptować reklamacji, które nie spełniają powyższych wymagań. Jak tylko zaakceptujemy Twój przypadek, przekażemy Ci instrukcje dotyczące kroków, które należy wykonać, aby dokonać zwrotu.

Zwrot pieniędzy następuje za pomocą przelewu na konto klienta w ciągu maksymalnie 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Tak, jest to konieczne. Do realizacji zamówienia potrzebujemy Podstawowych danych:

  • imię i nazwisko,
  • adres dostawy,
  • numer telefonu.

Niestety wymiana pełnowartościowych produktów spożywczych nie jest możliwa.

Niestety, ponieważ sami nie realizujemy dostaw, jesteśmy zależni od kuriera, który dostarczy Twój towar do Ciebie. Otrzymanie przesyłki w całej Europie nie zawsze jest łatwe i czasami może się nie udać. Chociaż zwykle jesteśmy w stanie zaoferować bardzo szybką dostawę to nie możemy zagwarantować, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie w określonych ramach czasowych, a przewidywane terminy dostaw są jedynie szacunkowe. Chociaż masz prawo do anulowania, jeśli Twoje zamówienie przekroczy jakikolwiek termin, który możesz mieć to nie będziemy w stanie zwrócić kosztów wysyłki i będziesz musiał zapłacić za towar, który zostanie nam dostarczony, zanim zostanie wydany zwrot pieniędzy (z wyłączeniem produktów przeterminowanych i kosztów transportu do klienta).

Jeśli szukasz produktu, którego nie ma na naszej stronie, nie wahaj się z nami skontaktować pod adresem: sklep@organicspain.pl, a zrobimy wszystko, co możliwe, abyś go otrzymał.

Towary szybko psujące się ze względu na swoją specyfikę, nie podlegają zwrotom.

Towary o długim terminie przydatności do spożycia możesz zwrócić. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od daty otrzymania towaru. Abyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze, będziesz musiał wysłać zamówienie na własny koszt, Produkty muszą być oryginalnie zapakowane i nie uszkodzone oraz z terminem ważności dłuższym niż 7 dni. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy dotyczy tylko i wyłącznie kwoty za zamówienie, koszty dostawy nie podlegają zwrotowi, jeżeli zamówienie zostało prawidłowo otrzymane i jest nie uszkodzone. Zwrot pieniędzy następuje najszybciej jak się da, jednak nie przed odbiorem zwróconej paczki. Zazwyczaj jest to okres do 14 dni. Zwrot następuje za pomocą przelewu na wskazane konto klienta.